Pagina's

maandag 4 juli 2011

Stair Step Kaart

Hallo allemaal!
Gisteren heb ik zitten vouwen. In de Cards Only van mei/juni had ik een stair step kaart gezien, die vond ik erg leuk! Ik heb de basis nagemaakt en mijn eigen draai eraan gegeven.
Ik vond het erg leuk om te doen, het is weer eens wat anders!

De stempel is weer van Magnolia en het papier is van Basic Grey, Marjolaine serie.










De copics die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E00, E11 en R20
Kleding: R20, R22 en R27
Hoepel: G21 en G94
De rest van Tilda is met Distress Ink gedaan.
De tekst is uitgesneden met de Cuttlebug.
Ik vind m erg leuk geworden!


Tot snel!

Liefs,Sandra

2 opmerkingen:

Mandy's Magnolia cards zei

wat een prachtig kaartje!
erg leuk patroon ook zeg!!
groetjes, Mandy

Laney zei

super card hun Love that Tilda!!
Thanks for joining us at Diva's by Design this time would love to see you again
hugs
laney