Pagina's

zaterdag 8 april 2017

Kimya gast designer - Een mooi moment

Hoi allemaal,

Vandaag de tweede layout die ik voor Kimya heb mogen maken. Ik vind het altijd weer een feest om met de materialen van ze te werken.

 Het papier dat ik heb gebruikt is van Action. Ik heb met oranje Versamagic inkt de achtergrond gekleurd en met een tekst stencil structuurpasta aangebracht.
Tussen de lagen zitten stukjes jute geplakt.


 Het kippengaas is gemaakt met een stans van Memorybox. Op de kruisingen heb ik Nuvo crystal drops copper penny gebruikt. onder de bloemen zit een grote strik van jute touw.


 De chipboard titel is van een set van Marianne Design. Deze heb ik met bruine chalk inkt gekleurd.
Achter de titel zit een halve doily, met daarop creme crispy lint en wit kant.


 Achter de foto zit een label, met daarop de kleine letterstickers van Tim Holtz. Door de tag zit wat wit kant en een stukje jute touw.


Links onderin heb ik met de Dutch Doobadoo klok mal een wijzerplaat gemaakt, met structuurpasta. Daarop zit een stukje van een label, met Tim Holtz letters. Ook daar zit weer wat wit kant en wat jute touw door.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Lieve dames van Kimya, bedankt dat ik jullie gast-designer mocht zijn!!!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: