Pagina's

zondag 30 april 2017

Kimya Gast Designer - Prachtig

Hoi allemaal,

Vorige week was mijn schoonmoeder jarig, en tja, alleen geld geven is ook zo saai! Daarom heb ik voor haar een lay-out van onze dochters (haar kleinkinderen) gemaakt. Omdat deze weer veel producten van Kimya bevat, is ie ook op het blog van Kimya te bewonderen.

 Het papier dat ik heb gebruikt, komt bij Action vandaan. Eerst heb ik alle randjes beïnkt met Distress Ink Walnut Stain, en daarna met de distress tool van Tim Holtz bewerkt. Uit het bovenste vel heb ik diagonaal een stuk weggescheurd. Daarna heb ik er witte eyelets in gezet, en jute touw doorheen geregen. Achter de randen heb ik wit kant geplakt.
Tussen de bovenste laag en de middelste laag, zitten stukjes jute geplakt.

 De achtergrond achter de foto heb ik bewerkt met Distress Ink Vintage Photo, en daarna heb ik met structuurpasta van Dutch Doobadoo en de mask art kippengaas wat extra structuur aangebracht. Achter de foto zit een stuk ribbelkarton, en daaronder verschillende stukjes kaasdoek. Ook zit er een stuk van een grote doily onder.


 De titel is een chipboard woord uit een set van Marianne Design. Deze heb ik met Versamark Ink bewerkt en daarna met witte embossingpoeder. Onder de titel zitten een roze rietje, en een kraft rietje.
Daarbovenop nog een strikje van jute touw.


 Ik heb het resterende stuk van de grote doily in de linker bovenhoek geplakt, en daar een klein bloementoefje op gemaakt. Het vogelkooitje is van Action.


Om het af te maken heb ik een stukje vlaggetjeslijn gebruikt, en daarop met de letterstickers van Tim Holtz het woord zusjes geplakt.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden. 
Dames van Kimya, wederom dank je wel dat ik jullie gastdesigner mocht zijn!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: