Pagina's

vrijdag 12 mei 2017

Dromen komen uit!

Hoi allemaal,

Eerder deze week liet ik jullie al een kerstkaartje zien, die ik aan de hand van een sketch had gemaakt. Op dezelfde dag dat ik die kaart maakte, hoorde ik dat een collega ging verhuizen. Daarom heb ik met dezelfde sketch nog een kaartje gemaakt, en dit is het resultaat.

 Het papier dat ik heb gebruikt voor deze kaart, is van Crate Paper. Alle randjes zijn beïnkt met Distress Ink Vintage Photo.
Het plaatje dat ik heb gebruikt, is van Syta van Gelderen.


Bij de papiercollectie zat ook een stickervel. Op dat stickervel zat dit label. De collega waar deze kaart voor is, heet Karen, dus deze sticker moest hoe dan ook op de kaart!
De bloemen zijn van American Crafts en lagen al eeuwen in mijn voorraad. Ze passen perfect bij dit papier.

 Deze bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. Het jute touw van kimya heb ik gestrikt en tussen de bloemen geplakt.


 De tekststempel is van Marianne Design.


Aan de binnenkant heb ik met een tekststempel van Karin Joan en Versamark inkt gestempeld. Daar ben ik met roze Shine Poeder overheen gegaan. Helaas kan je de glinstering niet zien op de foto, erg jammer.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: