Pagina's

dinsdag 9 mei 2017

Fijne verjaardag


Hoi allemaal,

Onlangs was een vriend van mijn man jarig, dus daar moest natuurlijk een kaart voor gemaakt worden. Ik heb altijd enorme moeite met kaarten voor mannen, aangezien ik zelf enorm van tierelantijntjes houd.
Mannenkaarten zijn een grote uitdaging, maar het is weer gelukt.


Ik heb deze keer weer mijn eigen achtergrond papier gemaakt. Ik heb een achtergrond stempel van Marianne Design met Versamark inkt op zwart papier afgedrukt. Daarna heb ik met een kwastje Shine poeder in de kleur Silky Gold erop gedaan, en mijn achtergrond was klaar.
De doily die ik heb gebruikt komt bij Kimya vandaan, net als het tekstje en het zwarte crispy lint. Het bruine lint is van een cadeautasje afkomstig.
Het plaatje maakt de kaart helemaal af, hij komt uit een knipvel van Syta van Gelderen.


Een simpel kaartje, maar wel mannelijk, al zeg ik het zelf! Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: