Pagina's

woensdag 16 augustus 2017

Tiets' Creatieve Wereld - Sketch challenge met kleurenpalet






Hoi allemaal!

Vorige week startte er op de Facebookgroep van Tiets' Creatieve Wereld weer een challenge. Dit keer gebruiken we een sketch, met daarbij een kleurenpalet.


foto van Tiets Wolfard Tjoelker.

foto van Tiets Wolfard Tjoelker.

En hierbij het voorbeeld wat ik heb gemaakt.

 Ik heb voor de kleuren bruin en rood gekozen, maar in het plaatje dat ik heb gebruikt, zit ook de blauw/grijs tint.

Het papier dat ik heb gebruikt, is van Maja Design, I Wish collectie.
Ik heb alle randjes beïnkt met Distress Ink Vintage Photo.



 Het plaatje dat ik heb gebruikt is van Syta van Gelderen. Ik vind haar plaatjes altijd heel erg mooi. Het kant dat ik heb gebruikt, komt bij Kimya vandaan. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts, en de kleine dennenappel komt uit een cardkit die ik ooit heb gehad.


Achter het afdrukje zit een tag met een tekst van Marianne Design. Tussen de bloemen zit nog een strik, gemaakt van jute touw.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Komen jullie ook meedoen met de challenge? 

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: