Pagina's

maandag 26 maart 2018

Anreda DT - Bedankt

Hoi allemaal,

Zoals jullie allemaal weten, ben ik dol op kleuren. Ik kleur vrijwel altijd met mijn Copic Markers, maar die heeft Anreda niet in het assortiment. Een tijdje geleden, introduceerde Studio Light hun Light markers, oftewel aquarelstiften. De prijs van een setje is prima, dus ik dacht bij mezelf, ik probeer het gewoon eens! Ik kan je vertellen, ik heb er zeker geen spijt van! 
Ik heb gelijk 2 nagenoeg dezelfde kaarten ermee gemaakt, die ik jullie toch niet wil onthouden.

 Voor beide kaarten heb ik een prachtige rozenstempel gebruikt, deze is ook van Studio Light. De ene heb ik met zwarte Stazon inkt gestempeld, de andere met Versamark en daarna met witte embossingpoeder erover.
De achtergrond van de kaarten, heb ik met een blending tool en Distress Oxide Wilted Violet gemaakt.


 Ik heb marker-set 1, primair gebruikt. Daarvan heb ik paars, geel en groen gebruikt, voor beide kaarten. Ook gebruikte ik een waterpen, om ermee te te verven.


 De tekst die ik heb gebruikt, komt uit een hele oude set van Noor!Design. Ik heb deze tekst met Stazon Jet black op vellum gestempeld.


 Bij deze kaart heb ik de stempel geĆ«mbost, geeft gelijk een heel ander effect!


Tot slot heb ik mijn kaarten versierd met Nuvo Crystal drops, in de kleuren Simply White en Sweet Lilac.

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: