Pagina's

woensdag 28 maart 2018

Femke 6 jaar

Hoi allemaal,

Onze oudste dochter zit sinds januari op de basisschool en had onlangs haar eerste kinderfeestje. Nog niet eerder had ik erover nagedacht, dus toen ze vol trots met een uitnodiging thuis kwam, gingen bij mij de raderen draaien. Nadat ik zorgvuldig een cadeautje uit had gekozen, bedacht ik dat ik een tasje wilde pimpen, om het cadeau in te geven.

 Het tasje dat ik heb gebruikt, is een kraft tasje van Kimya. In mijn voorraad vond ik het papier Birthday Girl van Echo Park, perfect voor een jarige dame! ALle randjes zijn aangezet met Distress Ink Walnut Stain.


 De stempel die ik heb gebruikt, is van My Favorite Things, de set heet You're Super. Ook heb ik de bijpassende stans gebruikt. Ik heb haar met mijn Copic Markers gekleurd, ik gebruikte de volgende markers
Huid: E0000, E000, E00, E21, E11, E13
Haar: E42, E44, E47
Jurk: Y32, Y35, Y38
Cape en laarzen: RV53, RV55, RV58


 Bovenaan het tasje maakt ik van labels en een bannerpons vlaggetjes en maakte de naam van de jarige erop. Het lintje en de labels komen ook bij Kimya vandaan. Ook de doily achter de stempel komt er vandaan.


 Met stempelsets van Noor!Design, maakte ik de rest van de teksten erop. Verder veel verschillende bloemetjes van Wild Orchid Crafts en blaadjes, geponst met een Martha Stewart pons, maken het af.


Ook heb ik Nuvo Crystal Drops gebruikt, de roze zijn Carnation Pink, en de groene zijn Glow in the Dark drops, kleur Apple Sour. Ze zijn zo leuk, en ze "glowen"dus echt in het donker!

Dit was het voor vandaag. Ik hoop dat jullie het net zo leuk vonden als de jarige!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: